fredag 8 juli 2011

Jobb..

har det blivit en hel del av på sista tiden.. Men de känns bra att vara tillbaka och jag är nöjd med beslutet jag tagit angående om att jobba och studera samtidigt. Tror det blir kanon!

Måste säga att oavsett jobb under hela sommaren, så har man hunnit njuta massor och hittills tycker jag sommaren har varit underbar! Bra med sol, tyvärr har det inte blivit alltför många bad eller fisketurer..
Den här helgen ska jag och barnen bara mysa och njuta, mycket bad om vädret tillåter. :) Helgerna är som bäst när man får vara med dom små <3 Kanske blir de övernatta i stugan uppe i flurn i helgen, myys..
Nästa helg blir de första fisketuren för mig med Tommy, Nathalie och Rickard. Ska bli riktigt roligt få komma iväg, blir nog från morgon till morgon om jag känner oss rätt! ;)
Ibland är de bra jobba dubbelt, fick en helt ledig helg som belöning!

Hoppas alla får en super härlig helg!

Inga kommentarer: